Často kladené dotazy
Níže naleznete seznam často kladných dotazů na naši zákaznickou podporu.
Hlavním cílem chiptuningu je zvýšit výkon motoru, což zahrnuje zlepšení výkonu, točivého momentu a celkového výkonu vozidla.
Chiptuningem, se rozumí softwarová úprava řídící jednotky motoru. Touto úpravou dosáhneme vyššího výkonu motoru a snížení spotřeby současně. Software pro každý vůz, obsahuje desítky až stovky datových polí, které právě skrz řídící jednotku komunikují s komponenty motoru a vzájemně optimalizují jejich funkci. V praxi to znamená, že z námi upraveného auta, dostanete v každém spektru otáček vyšší kroutící moment. Ten má na svědomí lepší akceleraci a příznivější spotřebu paliva v nahodilých situacích všedního provozu.
Ano, většinu úprav provádíme mobilně po celé ČR bez příplatků za dopravu.
Samozřejmostí je množstevní sleva při úpravě více automobilů na jednom místě.
Více informací se dozvíte od naší zákaznické podpory.
K naším úpravám poskytujeme záruku na úpravu 24 měsíců a mnoho dalšího k tomu!
Pokud v katalogu nenaleznete své vozidlo, tak nás neváhejte kontaktovat a sdělíme Vám parametry úpravy.
Úpravy provádíme u zákazníka doma, nebo v práci a to na území celé České republiky.
Samozřejmostí je záloha originálního softwaru z vozidla. Buď ji nahrajeme u úpravy na flashdisk/CD, nebo následně zašleme na email.
Naše úpravy jsou nastaveny a odměřeny tak, aby splňovali normy udané výrobcem.
Každý náš zákazník obdrží všechny potřebné dokumenty k úpravě a to i záruční list, certifikát, doklad o zaplacení a další.
U našich úprav nedochází k většímu opotřebení materiálů.
Takže NE.
Dopravné a vše potřebné je zahrnuto v ceně, takže neplatíte nic navíc!
ECU je zkratka engine control unit – tzn. motorová řídící jednotka.
Slovo TUNING je bráno jako vylepšování, nebo upgradovaní vozidel.
Programováním softwaru se zabýváme již 10 let.
Ano. Jsme vybaveni motorovou brzdou, ale jen na centrální pobočce a u našich partnerů.
Úpravy atmosférických motoru sice negenerují takový nárůst výkonu, ale jsou krásně cítit v celém spektru otáček a to hlavně i v nižších. Určitě to smysl má.
Úprava softwaru (software tuning) se zaměřuje na optimalizaci parametrů v řídící jednotce, zatímco fyzický tuning zahrnuje fyzickou výměnu částí, jako jsou turbo kompresory nebo vstřikovače.
Většina profesionálních chiptunerů pracuje s ohledem na bezpečnost vozidla. Nicméně, je důležité vyhledat odborníka a mít na paměti, že neodborné zásahy mohou mít negativní vliv na spolehlivost a bezpečnost.
Výsledky mohou být různé, ale některé úpravy mohou zlepšit účinnost spalování, což v konečném důsledku může vést ke snížení spotřeby paliva při stejném výkonu.
Na úvod je třeba říci, že chiptuning – tedy softwarová úprava řídicí jednotky – je pro technickou kontrolu (STK), měření emisí (SME) ani policejní kontroly prakticky nedetekovatelný. Tyto instituce nedisponují technologiemi, které by umožnily zjistit, zda vůz byl takto upraven, a pravděpodobně je ani mít nebudou.
Podle aktuálně platné legislativy by však navýšení výkonu vozidla mělo být maximálně do 20 %, ideálně méně. V praxi by tedy legální úpravy výkonu byly natolik omezené, že by většinou ztrácely smysl.
Abychom odpověděli přímo – naše úpravy nesplňují podmínky nového zákona, protože zvýšení výkonu u všech našich variant překračuje hranici 20 %. Tyto úpravy jsou tedy určeny výhradně pro sportovní účely mimo provoz na veřejných komunikacích.
Ne, úpravy není možné oficiálně zapsat do TP, protože nesplňují podmínky pro schválení k provozu na veřejných komunikacích. Jsou určeny výhradně pro sportovní využití mimo běžný silniční provoz.
Přesto se jedná o profesionálně provedené úpravy, které přinášejí výrazné zlepšení výkonu, odezvy motoru i celkového jízdního projevu. Dbáme na maximální spolehlivost a bezpečnost každé úpravy.
V některých případech může úprava softwaru způsobit ztrátu záruky. Je vždy doporučeno konzultovat tuto otázku s výrobcem vozidla nebo provozovatelem záruky.
Ano, většina lidí vidí okamžité výsledky po provedení chiptuningu. Výkon a odezva motoru by měly být patrné ihned.
Cena chiptuningu se liší podle typu vozidla, poskytovatele služby a rozsahu úprav. Je důležité získat odhad nákladů před provedením úprav.
Benzinové a dieselové motory mají odlišné charakteristiky, a tak i metody chiptuningu mohou být různé. Specifika každého motoru jsou brána v úvahu při provádění úprav.
Podle zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, navýšení výkonu vozidla o více než 20 % nesplňuje požadavky pro provoz na veřejných komunikacích. Z tohoto důvodu jsou veškeré úpravy určeny výhradně pro sportovní účely. Veškeré informace uvedené na tomto webu slouží pouze k informativním účelům a nepředstavují veřejnou nabídku ve smyslu Občanského zákoníku.
Nenašli jste nějaký dotaz?
Tak neváhejte a kontaktujte naši zákaznickou podporu.